امیر تتلو به ایران بازگشته

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

تتلو به ایران بازگشت؟ علت اصلی بازگشت تتلو به ایران فاش شد

علت اصلی بازگشت تتلو به ایران چی بود؟ چرا تتلو با وجود اینکه می‌دانست احتمال بازداشت وجود دارد به ایران برگشت؟ احتمالاً طی چند روز اخیر شما نیز از شبکه‌های اجتماعی گوناگون خبر بازگشت امیر تتلو به ایران را شنیده‌اید؛ اما این بازگشت سر و صدای زیادی به پا کرد و نکته جالب آن، این بود که با فرض اینکه خود تتلو می‌دانست هنگام بازگشت به ایران، بازداشت خواهد شد؛ باز هم به ایران برگشت. علت چی بود؟ با ما...

علت اصلی بازگشت تتلو به ایران چی بود؟ چرا تتلو با وجود اینکه می‌دانست احتمال بازداشت وجود دارد به ایران برگشت؟ احتمالاً طی چند روز اخیر شما نیز از شبکه‌های اجتماعی گوناگون خبر بازگشت امیر تتلو به ایران را شنیده‌اید؛ اما این بازگشت سر و صدای زیادی به پا کرد و نکته جالب آن، این بود که با فرض اینکه خود تتلو می‌دانست هنگام بازگشت به ایران، بازداشت خواهد شد؛ باز هم به ایران برگشت. علت چی بود؟ با ما در سایت انفجار با ما مرجع بازی انفجار همراه باشید تا این خبر را از زوایای دیگری بررسی کنیم.

امیرحسین مقصودلو که به امیر تتلو معروف است، جزو افرادی است که ممنوعیت فعالیت وی در تمامی شبکه‌های اجتماعی صادر شده است. این سلبریتی پرحاشیه به دلایل ترویج به تجاوز به کودکان در تمامی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و… ممنوع الکار شده بود. به همین دلیل فقط در یک کانال تلگرامی و یک چنل یوتیوب مشغول فعالیت بود.

اما این اواخر موضوعی که زندگی این سلبریتی را بسیار داغ‌تر از گذشته کرد، بازگشت عجیب وی به ایران بود. این سلبریتی همین چند روز پیش استوری‌هایی از خودش منتشر کرد که در حال سوار شدن به هواپیما برای ورود به ایران است. سپس عکسی منتشر کرد که وارد فرودگاه امام خمینی شده است. اما واقعاً تتلو به ایران بازگشته؟ علت اصلی بازگشت تتلو به ایران چی بود؟

علت برگشت تتلو به ایران چه بود؟

علت واقعی بازگشت تتلو به ایران چه چیزی است؟

این سلبریتی همیشه مهارت بالایی در جلب توجه رسانه‌ها به خودش دارد، به گونه‌ای که وقتی هیچ خبر خاصی از وی منتشر نمی‌شود، یک اتفاق دوباره او را به مرکز توجه می‌برد. رسانه‌های خبری از بازگشت امیر تتلو با این عنوان یاد کرده‌اند که این سلبریتی به دلیل بدهی‌های سنگینی که در کشور ترکیه بر جای گذاشته بود، انتخاب کرد که به ایران برگردد. طبق خبرهایی که رسیده است، این سلبریتی، خواننده و شخص پر از حاشیه برای برگزاری یک سری کنسرت‌ها با یک سرمایه‌گذار قراردادهایی بسته بود. اما به دلیل یک سری مشکلات و مسائل نتوانسته بود کنسرت‌ها را اجرایی کند. به همین علت برای فرار از پاسخگویی به قراردادی که امضا کرده بود، به ایران برگشت.

احتمالاً این سلبریتی باید مبالغی که از سرمایه‌گذار دریافت کرده بود را به وی برگرداند، که برای فرار کردن از این کار، به ایران برگشت. بازگشت وی به ایران به حدی عجله‌ای بوده است که حتی گفته می‌شود مسواک شخصی خود را نیز نتوانسته همراه خود بیاورد. اما واقعاً علت اصلی نیز همین بوده است؟

آیا بازگشت تتلو واقعا همین یک علت را دارد؟

می‌خواهیم از یک دیدگاه دیگر به موضوع نگاه کنیم. دیدگاهی که کمتر کسی آن را بررسی کرده است. امیر تتلو واقعاً یک شخصی با مهارت عجیب در داغ کردن اخبار به سمت خودش است. یعنی همه چیز را می‌تواند جوری تغییر دهد که مرکز توجه تمامی اخبار شود. به همین علت در کنار تمامی عللی که ممکن است حضور وی در ایران داشته باشد، اینکه او بتواند در راس تمامی اخبار قرار بگیرد، می‌تواند یک دلیل بسیار جذاب برای بازگشت وی باشد.

علت اصلی بازگشت تتلو به ایران

کشور ترکیه یک کشور با نظم و قانون بسیار جدی و سخت‌گیر است. اینکه او در آن کشور یک قراردادی امضاء کند و سپس به راحتی به ایران فرار کند؛ کمی عجیب به نظر می‌رسد. مخصوصاً کسی که در شبکه‌های اجتماعی آنقدر فعالیت دارد و همه چیز را به وضوح استوری می‌کند. پس این احتمال نیز وجود دارد که همه این‌ها یک حقه باشد.

بازدشت امیر تتلو در ایران

امیر تتلو پس از ورود به ایران در مزر بازرگان توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. او در تاریخ 15 آذر ماه وارد ایران شد و در همان دقیقه اولیه نیز توسط پلیس در مزر بازداشت و به زندان منتقل شد. پس از آن اطلاع دقیقی از اتفاقات پس از بازداشت تتلو در ایران در دست نیست و احتمالاً وی در مراحل بازحویی قرار دارد. اتهام اصلی تتلو “گسترش فساد و فحشا” می‌باشد که به این جرم و همچنین بنابراعلام خبرگذاری‌ها به شکایت افرادی که شاکی خصوصی وی هستند، در بازداشت قرار دارد. کسانی که از وی شکایت کرده‌اند، عمدتاً خانواده‌های افراد زیر 18 سال هستند.

علت دستگری تتلو در ایران چه بود؟

برخی خبرگذاری‌ها اعلام کردند، پلیس ترکیه این سلبریتی را در ترکیه بازداشت کرده است. علت بازداشت وی مشخص نیست اما بعضی منابع درگیری و مجادله با دربان سفارت ایران در ترکیه را علت بازداشت اعلام کرده‌اند.